Ruilen en Retourneren
Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Kan gebeuren! Geen probleem. Lees hier wat je het beste in zo'n situatie kunt doen. We helpen je graag verder.Verkeerd besteld of ontvangen
Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Kan gebeuren! Geen probleem. Of heb je per ongeluk het verkeerde product ontvangen of is deze defect geleverd? Geef via de chat, e-mail of de telefoon aan welk product je graag van ons wenst te ontvangen. Wij gaan je dan voorzien van de juiste retourprocedure. Indien je hierna nog bij dient te betalen, zullen wij je een betaalverzoek sturen zodat je dit bedrag aan ons kunt voldoen. Wanneer je een bedrag van ons teruggestort krijgt, zullen wij dit achteraf zo spoedig mogelijk voor je in orde maken.Herroepen
Bevalt een product toch niet zo goed of voldoet deze niet aan uw verwachtingen? Dat is vervelend om te horen! Bij Refurbisheddirect beschikken zowel consumenten als bedrijven op alle gebruikte producten 30 dagen “niet goed, geld terug”-garantie. Wanneer je van mening bent veranderd rond een bestelling en je wenst de goederen te retourneren, doe dit dan zo snel mogelijk na ontvangst. De retouraanvraag dient binnen 15 dagen na ontvangst van het product te worden gemeld bij onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken via de chat, telefoon en e-mail. Vervolgens heb je 15 dagen de tijd om het product terug te sturen, dus beschik je over een retourrecht van in totaal 30 dagen.Contactgegevens klantenservice
Telefoon: +31 (0)30 – 248 4009
E-mail: [email protected]
LET OP: check voordat je verder gaat de regels omtrent herroepingsrecht.
Wanneer je een iPhone of iPad terugstuurt aan RefurbishedDirect, dan dient deze aan onderstaande instructies te voldoen. Wanneer één of meerdere stappen niet volledig afgerond zijn, kan het behandelen van jouw device helaas vertraging oplopen.
MacBook of iMac:
Wanneer je een MacBook of iMac terugstuurt aan RefurbishedDirect, dan dient deze aan onderstaande instructies te voldoen. Wanneer één of meerdere stappen niet volledig afgerond zijn, kan het behandelen van uw device helaas vertraging oplopen.
E-mail: [email protected]
LET OP: check voordat je verder gaat de regels omtrent herroepingsrecht.
Herroeping melden
Hoe lever je een product aan?
iPhone of iPad:Wanneer je een iPhone of iPad terugstuurt aan RefurbishedDirect, dan dient deze aan onderstaande instructies te voldoen. Wanneer één of meerdere stappen niet volledig afgerond zijn, kan het behandelen van jouw device helaas vertraging oplopen.
- Verwijder de functie Zoek Mijn iPhone (Zoek mijn iPhone verwijderen iPhone/iPad)
- Koppel het iCloud account los (iCloud loskoppelen) van de telefoon
- Maak een back-up (Back-up maken), om gegevensverlies te voorkomen
- Zet het device terug naar fabrieksinstellingen (fabrieksinstellingen herstellen)
- Haal de simkaart eruit
MacBook of iMac:
Wanneer je een MacBook of iMac terugstuurt aan RefurbishedDirect, dan dient deze aan onderstaande instructies te voldoen. Wanneer één of meerdere stappen niet volledig afgerond zijn, kan het behandelen van uw device helaas vertraging oplopen.
- Maak een back-up maken (Back-up maken), om gegevensverlies te voorkomen
- Zet het device terug naar fabrieksinstellingen (fabrieksinstellingen herstellen)