Veelgestelde vragen
Op deze pagina kun je terecht voor de meest voorkomende vragen.Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Onze klantenservice staat voor je klaar!
Ik heb een track & trace code gekregen, maar hij doet het niet. Hoe komt dit?
Je krijgt voor elke bestelling die je bij ons plaatst een unieke Track & Trace code. Deze wordt automatisch naar je opgegeven e-mailadres verstuurd. Alleen wordt deze pas actief zodra de koeriersdienst het pakket voor het eerst scant. Vanaf dat moment is de Track & Trace code actief en kan je het pakket volgen. Als je bestelling uit meerdere devices bestaat dan kan het zijn dat deze uit verschillende magazijnen wordt verstuurd. Indien dit zo is, ontvang je meerdere Track & Trace codes met verschillende levermomenten.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Heb je bij ons een bestelling geplaatst, maar heb je hier geen bevestiging van ontvangen via de e-mail? Wacht dan altijd minimaal 60 minuten. Het kan soms even duren voordat deze e-mail verzonden wordt vanuit ons systeem. Controleer ook altijd je spam/ongewenste e-mailbox, soms belandt onze e-mail daarin. Indien je hierna nog steeds niets ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat er wellicht een typefout is gemaakt in het mailadres tijdens het bestellen. Maak je vooral geen zorgen: indien je betaling geslaagd is, verloopt de rest van je bestelling automatisch bij ons.
Hoe oud zijn de devices op jullie website?
Het introductiejaar van onze devices verschillen. Om het introductiejaar ofwel modeljaar te bekijken moet je het volgende doen. Klik hiervoor op het device die je graag wilt hebben. Vervolgens kom je op de productpagina. Scroll dan naar beneden en dan zie je onder specificaties het introductiejaar staan. Alleen bij iPhones vermelden we nog geen introductiejaar. Wij verkopen devices vanaf 2013 t/m heden.
Hoe lang wordt de software van de devices ondersteund?
Alle devices die wij verkopen worden ondersteund door de meest recente software. Wel is het zo dat als je je device ontvangt dat deze draait op de een-na-laatste software variant. Je dient dus wel je device zelf te updaten naar de meest recente versie.
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wij zijn een webshop en versturen de devices naar je opgegeven afleveradres. Wanneer je een device bij ons op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, krijg je hem de volgende dag thuis geleverd.
Wanneer krijg ik mijn factuur?
De factuur wordt automatisch toegestuurd naar het e-mailadres wat door jou is ingevuld. Dit is meestal rond 19:00 uur op de dag waarop het pakket is verzonden.
Ik wil graag mijn device retourneren. Hoe doe ik dit?
Je kan je device altijd binnen 15 dagen voor retour aanmelden. Vul hiervoor ons retourformulier in of neem contact op met onze klantenservice. Dit kan via de mail, telefoon of via de chat links onderaan de pagina. Daarna heb je nog 15 dagen om het device op te sturen. In totaal heb je dus 30 dagen bedenktijd.
Hoe snel wordt ik terugbetaalt na het retourneren?
Nadat wij het product retour hebben ontvangen en de inhoud is verwerkt wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen teruggestort. Je wordt op dezelfde wijze terugbetaald als de manier waarop je bij ons hebt afgerekend.
Wat betekenen de verschillende cosmetische condities?
Al onze devices zijn technisch 100% in orde. Alleen kunnen er wel verschillen voorkomen tussen de cosmetische condities van de devices die wij verkopen. Wij hanteren 4 verschillende cosmetische condities: ‘Goed’, ‘Zeer goed’, ‘Uitstekend’ en ‘Uitmuntend’.
Hoelang duurt een reparatie?
De gemiddelde reparatietijd ligt rond de twee weken. Dit kan ook korter of langer duren afhankelijk van het probleem. Wil je een reparatie aanmelden? Stuur dan een mail naar onze klantenservice.
Welke betaalmethoden zijn er?
Je kunt bij ons met IDEAL, MisterCash, Creditcard, Paypal, Rembours en via vooruitbetaling.
Je krijgt voor elke bestelling die je bij ons plaatst een unieke Track & Trace code. Deze wordt automatisch naar je opgegeven e-mailadres verstuurd. Alleen wordt deze pas actief zodra de koeriersdienst het pakket voor het eerst scant. Vanaf dat moment is de Track & Trace code actief en kan je het pakket volgen. Als je bestelling uit meerdere devices bestaat dan kan het zijn dat deze uit verschillende magazijnen wordt verstuurd. Indien dit zo is, ontvang je meerdere Track & Trace codes met verschillende levermomenten.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Heb je bij ons een bestelling geplaatst, maar heb je hier geen bevestiging van ontvangen via de e-mail? Wacht dan altijd minimaal 60 minuten. Het kan soms even duren voordat deze e-mail verzonden wordt vanuit ons systeem. Controleer ook altijd je spam/ongewenste e-mailbox, soms belandt onze e-mail daarin. Indien je hierna nog steeds niets ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat er wellicht een typefout is gemaakt in het mailadres tijdens het bestellen. Maak je vooral geen zorgen: indien je betaling geslaagd is, verloopt de rest van je bestelling automatisch bij ons.
Hoe oud zijn de devices op jullie website?
Het introductiejaar van onze devices verschillen. Om het introductiejaar ofwel modeljaar te bekijken moet je het volgende doen. Klik hiervoor op het device die je graag wilt hebben. Vervolgens kom je op de productpagina. Scroll dan naar beneden en dan zie je onder specificaties het introductiejaar staan. Alleen bij iPhones vermelden we nog geen introductiejaar. Wij verkopen devices vanaf 2013 t/m heden.
Hoe lang wordt de software van de devices ondersteund?
Alle devices die wij verkopen worden ondersteund door de meest recente software. Wel is het zo dat als je je device ontvangt dat deze draait op de een-na-laatste software variant. Je dient dus wel je device zelf te updaten naar de meest recente versie.
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wij zijn een webshop en versturen de devices naar je opgegeven afleveradres. Wanneer je een device bij ons op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, krijg je hem de volgende dag thuis geleverd.
Wanneer krijg ik mijn factuur?
De factuur wordt automatisch toegestuurd naar het e-mailadres wat door jou is ingevuld. Dit is meestal rond 19:00 uur op de dag waarop het pakket is verzonden.
Ik wil graag mijn device retourneren. Hoe doe ik dit?
Je kan je device altijd binnen 15 dagen voor retour aanmelden. Vul hiervoor ons retourformulier in of neem contact op met onze klantenservice. Dit kan via de mail, telefoon of via de chat links onderaan de pagina. Daarna heb je nog 15 dagen om het device op te sturen. In totaal heb je dus 30 dagen bedenktijd.
Hoe snel wordt ik terugbetaalt na het retourneren?
Nadat wij het product retour hebben ontvangen en de inhoud is verwerkt wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen teruggestort. Je wordt op dezelfde wijze terugbetaald als de manier waarop je bij ons hebt afgerekend.
Wat betekenen de verschillende cosmetische condities?
Al onze devices zijn technisch 100% in orde. Alleen kunnen er wel verschillen voorkomen tussen de cosmetische condities van de devices die wij verkopen. Wij hanteren 4 verschillende cosmetische condities: ‘Goed’, ‘Zeer goed’, ‘Uitstekend’ en ‘Uitmuntend’.
Hoelang duurt een reparatie?
De gemiddelde reparatietijd ligt rond de twee weken. Dit kan ook korter of langer duren afhankelijk van het probleem. Wil je een reparatie aanmelden? Stuur dan een mail naar onze klantenservice.
Welke betaalmethoden zijn er?
Je kunt bij ons met IDEAL, MisterCash, Creditcard, Paypal, Rembours en via vooruitbetaling.